Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

audytowanie

Gorace oferty > Audyty organizacyjne

Audyty branżowe

Przyzwyczailiśmy się do tego, że audyty wykonuje się jedynie wówczas, kiedy chcemy udowodnić komuś jego niekompetencje. A to bardzo zła postawa. Popatrzmy na firmy zajmujące czołowe miejsca w rankingach firm najlepszych, najszybciej się rozwijających i najbardziej przyjaznych, ich partnerom biznesowym. One to, zwykle wpisują działalność audytorów zewnętrznych w naturalny cykl działań firmy. Zwykle chętnie poddają się audytowaniu raz lub dwa razy do roku, po to, by móc śledzić tempo korekt, zmian mogących poprawić jeszcze bardziej jakość i efektywność działania i mieć stały kontakt z najbardziej aktualnymi modelami zachowań na rynku.

Zachęcamy do podjęcia takich działań i sprawdzenia korzyści jakie one za sobą niosą. Ofertę skutecznego audytowania umieszczamy na łamach naszego
SKLEPU CX-CEM. Oprócz informacji szczegółowych można poznać tam, również opinie osób i firm, z takich usług korzystających od dawna i od niedawna.

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Podmenu:

  • audytowanie
  • <<

Powrót do treści | Wróć do menu głównego