Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Badz naszym Interim Managerem

Partnerstwo CX-KOK

WIedza i doswiadczenie ktore chce wykorzystywac w swojej dzialanosci zawodowej dotycza nastepujacych obszarow:
Wyrazam zgode na prztwarzanie moich danych wylacznie do celow zwiazanych z nawiazaniem wspolpracy z portalem P-KOK:


BĄDŹ DORADCĄ
BĄDŹ MENEDŻEREM BADŹ ANIMATOREM WARSZTATÓWBĄDŹ WSPARCIEM ZARZĄDÓW FIRMBĄDŹ PODPORĄ i AGENTEM WŁASCICIELI
BĄDŹ PRZEWODNIKIEM DLA PRZYSZŁEJ KADRY


Dołącz do nas
dołącz do grona naszych ekspertów, doardców, menedżerów, stosuj nasze rozwiazania i"zarażaj" nimi innych


PRACOWNIK ETATOWY
ZLECENIOBIORCA
ORGANIZATOR DZIAŁAŃ
MENTOR
DORADCA-freelancer
ASYSTENT-stażysta

n

Współpracujemy z doświadczonymi menedzerami, którzy w swym dorobku maja wiele skutecznie przeprowadzonych menedzerskich wdrozen. Wszyscy oni podzielają nasze poglady i wykorzytują nasze metody działań. Skuteczne łaczenie praktyki osobistej z udokumentowana metodologią sprawia, że nasi klienci w eksprespwo krótkim czasie podnosza jakość swoich biznesowych poczynań. Jeśli jestes w stanie przekonać nas do swoich spostrzeżeń, musisz zaakceptować to, że bedziemy je później wykorzystywali, posługując się ich treścią, za Twoja zgodą. Szanujemy innowacyjnośc i rozsądek połaczony z doswiadczeniem ...
Nie podejmujemy sie realizowania przedsięwzieć trwajacych krócej niz 4 msc. Najczęstszymi wariantami sa 6, 12, 24 miesieczny. W tym czasie można zrobić wiele.

Jako współpracownik P-KOK możesz w swoich działaniach wykorzystywać jedynie swoje materiały i metody, ale nie zawsze bedziesz otrzymywał wówczas nasze rekomendacje. Z tym należy sie liczyć.

Osoby z obszaru całego kraju, z którymi chcemy nawiązać współpracę prosimy o nadsyłanie swoich zgłoszeń, z wyraźnym okresleniem obszarów kompetencyjnych, dotychczasowych dokonań oraz deklaracją chęci uczestniczenia w przedsięwzięciu z własna unikalną metodyką działań.

E:\GRAF symbole pic\aa list 75p.png
Error File Open Error

Dołaczone pliki powinny miec charakter nieedytowalny (PDF lub inny)




biuro@customercare.com.pl

z dopiskiem rekrutacja*

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego