Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Badz naszym szkoleniowcem

Partnerstwo CX-KOK



























.
.


.

BADŹ TRENEREM
BĄDŹ SZKOLENIOWCEMBADŹ ANIMATOREM WARSZTATÓWBĄDŹ CO-TRENEREMlub ADEPTEM SZTUKI TRENERSKIEJ
SZKOLENIOWCEM-STAŻYSTĄ


Dołącz do nas

dołącz do grona naszych ekspertów, szkoleniowców i trenerów, stosuj nasze rozwiazania i"zarażaj" nimi innych

PRACOWNIK ETATOWY
ZLECENIOBIORCA
ORGANIZATOREM ZAJĘĆ
TRENER freelancer
CO-TRENER-stażysta
PRAKTYKANTEM


n

Współpracujemy z ekspertami i dydaktykami podzielającymi i wykorzystujacymi w swojej pracy nasze metody. Nie znaczy to, że jestes skazany jedynie na odtwórczy charakter działań. Jeśli jestes w stanie przekonać nas do swoich spostrzeżeń, musisz zaakceptować to, że bedziemy je wykorzystywali, posługując sie za Twoja zgodą, Twoim nazwiskiem. Samo myslenie bywa bezcenne...

Treningi, szkolenia, seminaria, konferencje, warsztaty, sesje dyskusyjne i problemowe oraz wiele innych metod wykorzystujemy w swojej pracy. A wszystko po to by adepci zrozumieli i zaakceptowali sprawdzone w praktyce teorie i zależności.

Jako współpracownik P-KOK możesz w swoich działaniach wykorzystywać jedynie swoje materiały i metody ale nie zawsze bedziesz otrzymywał stosowne rekomendacje. Z tym należy sie liczyć.

Osoby z obszaru całego kraju, z którymi chcemy nawiązać współpracę prosimy o nadsyłanie swoich zgłoszeń, z wyraźnym okresleniem obszarów kompetencyjnych, dotychczasowych dokonań oraz deklaracją chęci uczestniczenia w przedsięwzięciu z własna unikalną metodyką działań.

F:\GRAF symbole pic\aa list 75p.png
Error File Open Error

Dołaczone pliki powinny miec charakter nieedytowalny (PDF lub inny)

WIedza i doswiadczenie ktore chce wykorzystywac w swojej dzialanosci zawodowej dotycza nastepujacych obszarow:
Wyrazam zgode na prztwarzanie moich danych wylacznie do celow zwiazanych z nawiazaniem wspolpracy z portalem P-KOK:




biuro@customercare.com.pl

z dopiskiem rekrutacja*

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego