Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Daj sie odnalezc w tlumie

Partnerstwo CX-KOK

WIedza i doswiadczenie ktore chce wykorzystywac w swojej dzialanosci zawodowej dotycza nastepujacych obszarow:
Wyrazam zgode na prztwarzanie moich danych wylacznie do celow zwiazanych z nawiazaniem wspolpracy z portalem P-KOK:

SPRZEDAŻ
OBSŁUGA KLIENTA
NEGOCJACJE
SZKOLENIA
WDROZENIA


Dołącz do nas

zostań naszym partnerem, współpracownikiem,
ekspertem, reprezentantem i sprzedawcą

PRACOWNIK
WSPOLPRACOWNIK
TRENER freelancer
CO-TRENER-stażysta
KONSULTANT
PRAKTYKANT


Wszystkie firmy dzialajace na rynku komercyjnym muszą potrafić komunikować sie ze swoimi klientami w sposób, który będzie umacniał wzajemne relacje i przyczyni się do obopólnego zadowolenia.
Zadanie to realizowac mogą jedynie osoby z ponadprzecietnymi kwalifikacjami i właściwymi cechami charakteru. Klient zawsze powinien mieć poczucie partnerstwa, nawet w chwilach kiedy nie wszystko przebiega zgodnie z jego planami.
Partnerstwo zobowiazuje.

Osoby z obszaru całego kraju, z którymi chcemy nawiązać współpracę prosimy o nadsyłanie swoich zgłoszeń, z wyraźnym okresleniem obszarów kompetencyjnych, dotychczasowych dokonań oraz deklaracją chęci uczestniczenia w przedsięwzięciu z własna unikalną metodyką działań.


Dołaczone pliki powinny miec charakter nieedytowalny (PDF lub inny)



biuro@customercare.com.pl

z dopiskiem rekrutacja*

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego