Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Konferencje

Gorace oferty > Konferencje

Konferencje krajowe i miedzynarodowe

Każda nowocześnie rozwijająca się organizacja musi zapewnić sobie dostęp do merytorycznych nowości, musi być w stanie szybko reagować na dostrzeżone w branży tendencje, zmiany i modele, musi inspirować i ostrzegać. To wszystko może być zapewnione poprzez aktywne uczestniczenie w życiu branży customer experience (CX). Konferencje są jednym z najlepszych forum zdobywania wiedzy na poziomie managementu i top managementu

W najbliższym czasie w branży obsługi klienta (customer care, customer service, customer experience) odbędą się konferencje, którym warto poświęcić swoją uwagę. Uczestnictwo i szczegółowy plan wybranych konferencji możesz poznać na stronie naszego SKLEPU CX_CEM

Możesz też skorzystać ze specjalnej oferty dla czytelników Biuletynu CEM, co oznacza okolicznościowe zniżki i ofertę wzbogaconą o dodatkowe usługi lub produkty.

Jeśli jesteś zaintewresowany zapisz się na listę osób otzrymujących od nas informacje o wybranym typie zdarzenia, z wykorzystaniem bezpośrednich wiadomosci e-mail.

Baza wiedzy CX-BOK

Biblioteka

Czytelnia

Sklep CX-BOK

   

Organizacja firm

Organizacja

Co nowego w branży

Szkolenia

   

Zarzadzanie CXM

Zarzadzanie

Podziwiane postacie

Warszaty

   

Narzędzia

Wsparcie narzedziowe

Dlaczego narzedzia sa ważne

Coachingi

NOWOŚCI BRANZOWE

 

Parametry CX

Monitorowanie działań

Kto i jak nas sprawdza

E-learning

Czym żyje środowisko CX

 

Personel OK

Jak rekrutować personel

Dylematy zatrudnienia

Seminaria

Jak osiągnąć efektywność

 

Wdrożenia

Jak określać zasady

Ciekawe business caseys

Konferencje

   

Szkolenia

Jak zdobywać wiedzę

Co i dlaczego obserwowac

Gry i zabawy

   

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego