Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Najlepsze projekty call center

Gorace oferty > Konkursy branzowe

O konkursie
Nagroda Złota Słuchawka od lat 90-tych była przyznawana w ramach konkursu Marketingu Bezposredniego Boomerang, a potem – jako kategoria „Telemarketing” – w konkursie Golden Arrow.

W 2012 roku została włączona do konkursu na Telemarketera Roku jako nagroda specjalna. Od roku 2016 konkursy Złota Słuchawka i Telemarketer Roku, stały się niezależne, chociaż są prowadzone równolegle.

Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk zarządzania działalno?cią call i contact center, najlepszych projektów realizowanych w tego typu strukturach oraz firm i osób budujących profesjonalizm tej branży.

Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom, odbywa się podczas Gali, na której będą obecni przedstawiciele zwycięskich firm oraz osoby związane ze ?wiatem call center, marketingu, reklamy i mediów.

Najlepszy projekt zostaje zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego.

wiecej ->

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego