Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

O nas

Partnerstwo CX-KOK





Sprawdzamy
wszelkie nowości
za Ciebie







Na łamach portalu publikujemy wszelkie informacje, które moga miec zwiazek z branżą obsługi klienta. Dotyczy to zarówno kwestii organizacyjnych, technologicznych, zwiazanych z zarzadzaniem i rekrutowaniem pracowników. Informacje o pojawiajacych się wartościowych publikacjach książkowych i multimedialnych będą dodatkowo obdarzane komentarzami współpracujacych z nami specjalistów

CCMS

ll


W przygotowaniu na rok 2016 znajduje sie juz 6 kolejnych tytułów. Najszybciej na rynku pojawi sie cześć czwarta Rozmów o telemarketingu.
O kolejnych tytułach bedziemy informowali wkrótce.

ll

Obsługa klienta w XXIw

Sposób obsługi klienta nie jest trwały. W zalez-nosci od zaawansowania gry rynkowej, modyfi-kacji podlegaja przyzwyczajenia, oczekiwania, normy prawne i etyczne. Model obsługi klienta na rynku zmienia się co kilka lat i nieustannie nalezy sie do niego dostosowywać =>>

Standardy obsługi klienta

Standardy obsługi klienta poprzez rózne media jest różny. Innej obsługi oczekiujemy od obsługi internetowej, telefonicznej czy bezpośredniej. Inne zasady obowiazuja przy rozpatrywaniu skarg i reklamacji w przypadku zakupu róznych towarów i poprzez różne kanały =>>

Twarze polskiej "obsługi klienta"

Specjaliści, eksperci, wybitni menedzerowie gotowi sa wspomagać organizacje w tworzeniu adekwatnych do oczekiwań modeli oraz we wdrazaniu przyjetych do trealizacji modeli. Nazwiska doswiadczonych ekspertów =>>

Cele obsługi klienta

Narzedzia informatyczne i rozwiazania systemowe, bedące wynikiem nieustannych obserwacji oczekiwanego poziomu obsługi klienta wymuszają zastosowanie nowoczesnych narzedzi oraz systemów normalizujacych działanie i standaryzujacych ich przebieg =>>

Ludzie w organizacji

Równiez stanowiska i pełnione funkcje zmieniaja swój charakter w zaleznosci od tego, jak zosta-ły opisane w planie marketingowego działania firmy. Zarówno pracownicy liniowi-operacyjni jak i menedzerowie róznych szczebli odgrywają niebagatelna rolę w tym, jak wykorzystuje sie obsługe klienta do budowania =>>

Spojnosc organizacyjna

Największym paradoksem jest to, ze menedzerowie nie uswiadamiaja sobie w peni znaczenia słuzb obsługi klienta w procesie własciwego serwisowania swoich partnerów. Przez lata tą sferą działalnosci firm nie interesowano sie zbytnio, a jesli już to w kontekscie poradzenia sobie z roszczeniami zawiedzinego klienta.A XXI wiek, to czas klienta. =>>

Narzedzia wspomagania

Narzedzia informatyczne i rozwiazania systemowe, bedące wynikiem nieustannych obserwacji oczekiwanego poziomu obsługi klienta wymuszają zastosowanie nowoczesnych narzedzi oraz systemów normalizujacych działanie i standaryzujacych ich przebieg =>>

Systemy zarzadzania

Narzedzia informatyczne i rozwiazania systemowe, bedące wynikiem nieustannych obserwacji oczekiwanego poziomu obsługi klienta wymuszają zastosowanie nowoczesnych narzedzi oraz systemów normalizujacych działanie i standaryzujacych ich przebieg =>>

Stosowane metody

W zależności od tego czy obsługa klienta w firmie traktowana jest jako obszar wiodacy czy obszar uzupełniajacy, inaczej rozumie i organizuje się jej zasady i inaczej okrtesla sie jej rolę. Dwa najczęsciej stosowane modele to model back office'owy i front office'owy" czyli rola wiodaca i rola uzupełniajaca =>>

Ustawa o ochronie konsumenckiej

Klient indywidualny ze swoimi przywilejami i obowiazkami podlega prawodawstwu poprzez systematycznie modyfikowaną ustawę. Zawarte w niej są wszelkie normy dotyczace relacji wzajemnych, stron współpracy =>>

Szkolenia personelu

Narzedzia informatyczne i rozwiazania systemowe, bedące wynikiem nieustannych obserwacji oczekiwanego poziomu obsługi klienta wymuszają zastosowanie nowoczesnych narzedzi oraz systemów normalizujacych działanie i standaryzujacych ich przebieg =>>

Liderzy w branży

W dojrzałym społeczeństwie powinno byc tak, ze promuje się najlepsze organizacje, tworzy sie podwaliny pod wygodne życie obywateli i nagradzaćtych, którzy w zgiełku codzienności poświecają swój czas i dzielą się swoimi dobrymi doświadczeniami =>>

Archiwizacja i monitorowanie

Podstawą prawidłowego działania słuzb pracowniczych jest skrupulatne wypełnianie przez pracownika jego obowiazków i dbanie o relacje z nim. Zaufanie do poczyna poszczegolnych pracowników budowane jest sukcesywnie i dopóki nie zostanie osiagniete nalezy dbać o mozliwość sprawiedliwego i systematycznego oceniania i korygowania obrazu obsługi, jaki istnieje w umtysłach pracowniczych. Współczesnie mozna to robic sprawie, wcale nie nazbyt kosztownie. A na pewno koszty zastosowania takich rozwiazań zwracają się błyskawicznie =>>



Zostan naszym przedstawicielem regionalnym w zakresie zawierania umów partnerskich i reklamowych

Atrakcyjne warunki pracy i korzystne opcje rozliczeń

Baza wiedzy CX-BOK

Biblioteka

Czytelnia

Sklep CX-BOK

   

Organizacja firm

Organizacja

Co nowego w branży

Szkolenia

   

Zarzadzanie CXM

Zarzadzanie

Podziwiane postacie

Warszaty

   

Narzędzia

Wsparcie narzedziowe

Dlaczego narzedzia sa ważne

Coachingi

NOWOŚCI BRANZOWE

 

Parametry CX

Monitorowanie działań

Kto i jak nas sprawdza

E-learning

Czym żyje środowisko CX

 

Personel OK

Jak rekrutować personel

Dylematy zatrudnienia

Seminaria

Jak osiągnąć efektywność

 

Wdrożenia

Jak określać zasady

Ciekawe business caseys

Konferencje

   

Szkolenia

Jak zdobywać wiedzę

Co i dlaczego obserwowac

Gry i zabawy

   

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego