Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Partnerstwo operacyjne

Partnerstwo CX-KOK




Najlepsze wsparcie w branży dla Twojego biznesu

Niezawodne, szybkie i w pełni profesjonalne wsparcie to podstawa sukcesu Twojej firmy.
Dzięki profesjonalnym pakietom wsparcia dla Twojego biznesu bedziesz w samym centrum branzowych poczynań i w pierwszej kolejności bedziesz miał okazje uczestniczyć w nowatorskich działaniach czołówki profesjonalistów na polskim rynku.
Wystarczy, ze skorzystasz z wyjątkowej okazji







System okresowej oceny
predyspozycji i posiadanych umiejetności
kadry pracowniczej

Dzięki niemu będziesz wiedział kto:
* posiada własciwe kompetencje do wykonywania rutynowych zadań
* wykazuje umiejetnosci i predyspozycje menedzerskie i eksperckie
* kto jest w stanie zgłębiać i poszerzać wiedzę merytoryczną
* dla kogo osiagniety poziom kompetencji jest docelowy

F:\FOTO Emocje\j0431333.jpg
Error File Open Error


Dostęp do najlepszych coach'ów i trenerów
z wieloletnim doświadczeniem branżowym


Treningi i formy szkoleniowe:
coaching pracowniczy i kierowniczy *
tworzenie procedur zgodnych i wynikajacych z procesów *
kadra szkoleniowa z doświadczeniem menedżerskim krajowym i zagranicznym *
spójne metodologicznie testy i ankiety *
parametry monitorowania wynikajace z bieżących mozliwosci i potrzeb *
umiejetnosci indywidualne pod ciagłym nadzorem i silnie ukierunkowane na sukces *


System okresowej oceny
predyspozycji i posiadanych umiejetności
kadry zarządzającej i specjalistycznej

Dzięki niemu będziesz wiedział kto:

  • wykorzystuje jaki styl zarzadzania i jakie sa tego konsekwencje
  • jak menedzerowie postrzegani są przez swoich pracowników i czy nie powstają zwiazane z tym zagrozenia
  • na ile sposób zarzadzania okazał sie być bezstronny i w jakim stopniu wypełnia postawione cele
  • w jaki sposób przemodelowywać sposób zarzadzania w przyszłosci
F:\FOTO Emocje\j0431224 (2).jpg
Error File Open Error


Dostępność najnowoczesniejszych sposobów
zdobywania i utrwalania
wiedzy i doświadczeń

Najnowsze sposoby i systemy
wsparcia pracowniczego:

doskonale skalibrowane narzędzia e-learningowe *
systemy cyklicznych i dorażnych sprawdzianów kompetencji *
fora dyskusyjne i skalibrowane ośrodki podejmowania decyzji organizacyjnych *
archiwizacja i stała analiza uzuskiwanych danych o pracownikach *
parametry monitorowania wynikajace z bieżących mozliwosci i potrzeb *
umiejetnosci indywidualne pod ciagłym nadzorem i silnie ukierunkowane na sukces *

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego