Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Plebiscyty na najlepszego pracownika

Gorace oferty > Konkursy branzowe

O konkursie
Ogólnopolski konkurs na najlepszego Telemarketera Roku jest inicjatywą Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Konkurs po raz pierwszy został przeprowadzony w 2009 roku, a w 2017 roku odbędzie się jego dziewiąta edycja.To jedyne tego typu wydarzenie branży call i contact center, które z roku na rok cieszy się co raz większym zainteresowaniem firm zgłaszających konsultantów telefonicznych oraz mediów. Celem konkursu jest promocja zawodu konsultanta telefonicznego oraz zwiększenie prestiżu tej trudnej i niedocenianej pracy. Promujemy również wszystkie działania wykorzystujące telefon, wspierające biznes i prowadzone w call center. Chcemy propagować dobre praktyki rynkowe, aby podnosić standardy w branży call i contact center.
Konsultanci zgłaszani są do następujących kategorii: Obsługa klienta - Helpdesk - Windykacja - Sprzedaż inbound - Sprzedaż outbound - Wideorozmowa - Inne projekty telefoniczne – rozmowy przychodzące i wychodzące nienależące do pozostałych kategorii.
Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom, odbywa się podczas Gali, na której będą obecni przedstawiciele zwycięskich firm oraz osoby związane ze
swiatem call center, marketingu, reklamy i mediów.
wiecej->

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego