Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

polecane publikacje

Gorace oferty > Ksiazki

Chociaż książka nie jest już najważniejszym nośnikiem informacji i wiedzy, nadal pozwala w miarę łatwy sposób, na docieranie do informacji, które wydawcom wydają się być ważne, w procesie pogłębiania i aktualizowania posiadanej wiedzy poszczególnych środowisk społecznych lub branżowych.

Podręczniki, monografie, słowniki a nawet…beletrystyka branżowa, mogą wpływać w istotny sposób, na nasze postawy.
Książki w postaci tradycyjnej, papierowej, dystrybuowane głownie w formie prezentów osobistych, słowniki- dodatkowo pobudzające chęć systematyzacji wiedzy na określony temat, monografie- prezentujące sylwetki ludzi nietuzinkowych, uzupełniane są wydawnictwami w postaci e-booków, dla osób nie rozstających się ze swoimi tabletami i smartfonami, i audio booki- pozwalające na zaznajamianie się z treścią w każdej niemal sytuacji.
To wszystko stwarza nam możliwości o jakich poprzednie pokolenia mogły tylko marzyc, pozwala rozwijać nasze umysły w tempie jakiego nikt się nigdy nie spodziewał. Książka przestała mieć formę wyłącznie papierową, gdyż dostosowała się do oczekiwań czytelników.
Ceny dostępu do wiedzy, nie są już problemem. Książka która kosztuje 30 zl, zastępowana bowiem bywa audiobookiem w cenie 19,95 zł i e-bookiem w cenie 15,99, z tym , że dociera nie do jednej osoby ,a co najmniej do kilkorga osób. Treści wybiórcze, stanowiące fragmenty całości publikacji, bardzo często dostępne są za symboliczną opłatą lub nawet gratisowo, na zasadzie promowania idei, osób, środowisk.

Książka, nadal pozostaje najlepszym prezentem, wręczanym najbliższym w rozmaitych okolicznościach. Jej tytuł pokazuje, na ile orientujemy się w potrzebach i zainteresowaniach osób nam bliskich .


Na tej stronie otrzymujesz dostep do recenzji polecanych przez środowisko branzy CX, książek i poradników.

Opinie osob rozpoznawalnych w branzy mogą stanowic inspiracje do wykorzystywania wiedzy, która jest zdobywana latami i propagowana w zobiektywizowany sposób. Wiedza ta jest tym cennijesza, że niejednokrotnie uwzglednia specyfikę Polskiego runku.
Po zapoznaniu się z opiniami osób uważanych za ekspertów, możesz dokonać zakupu polecanych publikacji, w naszym branżowym sklepie, często na preferencyjnych zasadach.


Nie zawsze dostęp do najlepszych specjalistów możliwy jest w trybie natychmiastowym i nie zawsze to, co usłyszymy na branżowych spotkaniach, zapada skutecznie w naszą pamięć. Dlatego tez cześć naszych działań branżowych poświeciliśmy archiwizowaniu cudzych i swoich myśli. Dostarczamy poradniki, monografie, materiały szkoleniowe i testy, a także opisujemy rozmaite, warte wykorzystania w swoim rozwoju business casusy. Cześć z nich możecie otrzymywać regularnie, jeśli zdecydujecie się o korzystanie z rozszerzonego pakietu dostarczania naszego biuletynu CX-Kulisy Obsługi Klienta.

WsteczPlayDalej

Tak, chcę zamówić ksiażkę
"Telefonem w klienta
wstęp do telemarketingu"
w promocyjnej cenie zimowej 35zł

Cena regularna wynosi
49 zł brutto



Specjalne ceny
dla czytelników portalu
Kulisy Obsługi Klienta

wynosi
-23% ceny brutto wraz z dostawą
(jesli ktoś sobie zażyczy, także z dedykacją autora)











CCMS











CCMS

WsteczPlayDalej

Tak, chcę zamówić ksiażkę
"12 rozmów o telemarketingu cz.1"
w promocyjnej cenie zimowej 23zł

WsteczPlayDalej

Tak, chcę zamówić ksiażkę
"12 rozmów o telemarketingu cz.2"
w promocyjnej cenie zimowej 23zł

Cena regularna wynosi
29 zł brutto

Cena regularna wynosi
29 zł brutto











WYDAWNICTWA CCMS











WYDAWNICTWA CCMS
CMS

WsteczPlayDalej

Tak, chcę zamówić ksiażkę
"Kolejne rozmowy o telemarketingu"
w promocyjnej cenie zimowej 23zł

Cena regularna wynosi
29 zł brutto











WYDAWNICTWA CCMS











CCMS

Baza wiedzy CX-BOK

Biblioteka

Czytelnia

Sklep CX-BOK

   

Organizacja firm

Organizacja

Co nowego w branży

Szkolenia

   

Zarzadzanie CXM

Zarzadzanie

Podziwiane postacie

Warszaty

   

Narzędzia

Wsparcie narzedziowe

Dlaczego narzedzia sa ważne

Coachingi

NOWOŚCI BRANZOWE

 

Parametry CX

Monitorowanie działań

Kto i jak nas sprawdza

E-learning

Czym żyje środowisko CX

 

Personel OK

Jak rekrutować personel

Dylematy zatrudnienia

Seminaria

Jak osiągnąć efektywność

 

Wdrożenia

Jak określać zasady

Ciekawe business caseys

Konferencje

   

Szkolenia

Jak zdobywać wiedzę

Co i dlaczego obserwowac

Gry i zabawy

   

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego