Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Twarze obslugi klienta

Gorace oferty > Wydarzenia miedzynarodowe




Obszar CX CXM


Już wkrotce, tu właśnie, bedziesz miał okazje poznac szczegoły karier osób najbardziej rozpoznawalnych w środowisku szeroko rozumianej


OBSŁUGI KLIENTA

Będą to zarówno osoby z pierwszych stron periodyków branżowych ale także osoby, które swoją pracą pomagają firmom, pozostając dostychczas w cieniu osób uznawanych za najbardziej doświadczone, na rynku konferencji, seminariów i szerokiego publicity.

OSOBISTOSCI CX w Polsce
Zasoby eksperckie


Rynek CX-CEM nie jest skonsolidowany w wystarczającym stopniu. Jest to obszar, jeden z ostatnich, na których firmy specjalistyczne zaczęły oferować swoje usługi. My staramy się przedstawić naszym użytkownikom postacie, które naszym zdaniem już dzisiaj zasługują na promocję ich działań z partnerami, w jak najszerszej skali.

Jeśli sam uważasz się za osobę, która powinna zaistnieć w świecie środowiska CX-CEM, podeślij nam swoje zgłoszenie, a my jeśli tylko uznamy je za wartościowe (na podstawie zamieszczonych tam informacji i niezależnie zdobytych rekomendacji) umieścimy Twoją sylwetkę w gronie tych, których usługi i umiejętności cenimy najbardziej.


Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego