Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Tworz testy

Partnerstwo CX-KOK


Ciągle brakuje dobrego materiału do przeprowadzania testów pracowniczych i menedzerskich, odnoszacych sie do branży obsługi klienta. Tworzenie ich to jedna z naszych najbliższych misji.
Poszukujemy współpracowników: ekspertów i specjalistów, praktyków i teoretyków, ludzi z doswiadczeniem i ..bez doswiadczenia, a wszystko po to, by przygotowac i udostepnic materiał, na bazie którego przyszli specjalisci obsługi klienta będą zdobywać niezbedne szlify.

Zapraszamy chętnych do współpracy

Redakcja CC-KOK



*

W jaki sposob odmawiamy pijanemu klientowi obslugi:
Ktory z elementow nalezy uwzglednic podczas udzielania informacji o sieci placowek sprzedazy:

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego