Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

w nadchodzacym czasie

Wydarzenia krajowe

Oczywistym jest, że rozmieszczenie podmiotów gospodarczych, a to oznacza rozmieszczenie osób i społecznosci interesujacych sie skuteczną obsługa klientaw Polsce, jest nierównomierne. Ale to oznacza również, że w najdalszych, najbardziej ukrytych w odległych od stolicy kraju miejscach istnieją firmy, które być moze o klienta dbają jeszcze lepiej niz te, które bądąc w centruum kraju uważają sie za liderów rynku.

Starając sie dotrzeć do każdego potrzebującego, rozmieściliśmy nasze inicjatywy w pięciu ośrodkach regionalnych: W Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Tam najszybciej i najłatwiej jest nas spotkać i skorzystać z naszej pomocy.

Każdy z tych ośrodków wkrótce bedzie prowadził niezalezna politykę regionalną w taki sposób, by korzyści ludzi związanych z biznesem wynikały z rzeczywistemego zapotrzebowania na konkretne usługi.

Proponujemy zatem śledzić nasze łamy równiez pod tym katem i prosimy o sugestie w zakresie swoich potrzeb.



Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego