Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

w najblizszym czasie

Wydarzenia krajowe

Środowisko CX CEM, wydaje się, że zdobyło zasłużone miejsce, zarówno pośród klientów, którym służy jak nigdy dotąd, jak i wśród społeczeństwa, nieustająco dokonującego rożnego typu zakupów i oczekującego rzeczy, które wydają mu się naturalne, a na pewno obowiązkowe. Porównując ten stan sprzed pięciu czy dziesięciu laty, widać przede wszystkim postęp w postawach. Zarówno tych którzy oczekują swoistej jakości, jak i tych, którzy zobowiązali się, w miarę możliwości ją oferować.

Wydarzenia krajowe, o których postanowiliśmy informować szerokie spectrum społeczne, a na pewno przedstawicieli branży, w której realnie funkcjonujemy, to spotkania branżowe różnych typów, wydarzenia które mogą wywierać wpływ na rozwój zagadnień wokoło klientowskich oraz rozmaite instrumenty kształtowania wiedzy, doświadczeń, postaw.

Najliczniejszą i najbardziej widoczną grupę wydarzeń na krajowym rynku wydarzeń, stanowią:

  • Konferencje ogólnokrajowe i regionalne
  • Seminaria, o rożnym zasięgu
  • Szkolenia otwarte dla chcących zgłębiać swoja wiedzę
  • Prezentacje nowości, zarówno organizacyjnych jak i technologicznych
  • Oraz spotkania z ciekawymi przedstawicielami branży.


Ten ostatni typ wydarzenia, promujemy specjalnie, gdyż osiągniecie mistrzostwa w swojej dziedzinie oznacza konieczność poznania kryteriów wartości i modeli postepowania naszych rywali, sprzymierzeńców, ludzi z bogatym doświadczeniem i ludzi promowanych przez środowisko w mediach.
Warto śledzić terminarz i korzystać z możliwości jakie środowisko CX-CEM stwarza, swoim reprezentantom.


Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego