Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Wydarzenia w regionach

Wydarzenia zagraniczne

Wydarzenia międzynarodowe, to wydarzenia o nieco innym charakterze, niż nawet te najlepsze wydarzenia krajowe. Uczestnicząc w nich możecie zetknąć się z innymi niż w naszym kraju kryteriami jakości oddziaływania na klienta, modelami obsługi i modelami kształcenia kadr. Porównanie parametrów działania, chociaż nigdy nie będzie upoważniało nas do podejmowania krytyki lub samouwielbienia, ze względu na niestabilne i różniące się od siebie środowiska społeczne, zawsze umożliwi skonfrontowanie tego z naszymi wyobrażeniami i umożliwi nam udzielenie sobie odpowiedzi na pytanie, czy przypadkiem nie pominęliśmy czegoś w naszym rozumieniu zagadnień branżowych.

Korzystanie z konferencji, seminariów i targów to najlepsza możliwość konfrontowania swoich wyobrażeń o standardach i możliwościach wykorzystywania nowoczesnych narzędzi w pracy. Uczestnictwo takie, pozwala menedżerom z wyższych szczebli zarządzania, na zdobycie umiejętności szerszego i głębszego analizowania środowiska, w którym funkcjonuje jego firma
.


Konferencje
w
Europie

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego