Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Zapraszamy na staz

Partnerstwo CX-KOK



























.
.


.

Zgłaszam che uczestniczenia w Panstwa programie stazowym, w zakresie:
Przez czas okreslony:
Wyrazam zgode na prztwarzanie moich danych wylacznie do celow zwiazanych z nawiazaniem wspolpracy z portalem P-KOK:

SPRZEDAŻ
OBSŁUGA KLIENTA
NEGOCJACJE
SZKOLENIA
WDROZENIA


Dołącz do nas

Ucz się i praktykuj pod czujnym okiem najwyższej klasy ekspertow

PRAKTYKANT
ASYSTENT TRENERA
CO-TRENER-stażysta
MŁODSZY TRENER
SAMODZIELNY TRENER
SENIOR TRENER


ee


Zdobywanie pierwszych szlifów w pracy trenerskij obarczone jest olbrzymim ryzykiem utrwalenia w sobie nieodpowiednich nawyków. Dlatego też sugerujemy rozpoczynanie swojej przygody z biznesem od asystowania menedzerom majacym duze doswiadczenie i zdolnosci dydaktyczne. Praktykant, najcześciej znaczy u nas uczeń. Mistrz dba o to, by w przyszłosci nie wstydzić się swojego ucznia, przed klientami.


Przygodę stażową zaczynamy od obszaru szkoleniowego, ale nauczamy tez podejmowania decyzji menedzerskich, tecdhnik minimalizowania ryzyka, optymalizwania działań grupowych oraz tworzenia zespołów pracowniczych.

Najlepsi dostają propozycję zwiazania sie z nami na stałe.


Dołaczone pliki powinny miec charakter nieedytowalny (PDF lub inny)




biuro@customercare.com.pl

z dopiskiem rekrutacja*

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego