Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Zasady wspolpracy

Partnerstwo CX-KOK

Organizacje społeczne
i regionalne

Portal jest narzedziem branzowym, słuzącym celom zintegrowania środowiska osób działa-jacych w obszarze stycznosci z klientem detalicznym indywi- dualnym i biznesowym. Wszelkie informacje zamieszczone na łamach portalu są interpretacjami autorów i redakcja nie ponosi odpowiedzialnosci za sen ich wykorzytywania. Tym niemniej moze zdarzyć sie niektóre teksty bedą z łamów usuwane jesli wobec nich pojawia sie zastrze- zenia majace charakter merytoryczny, do czego redakcja rosci sobie prawo.

Spory wynikajace z interpretacji tekstów, powinny być rozstrzy- gane pomiedzy bezposrednimi stronami istniejącego konfliktu.

Partnerstwo
Eksperckie

Partnerstwo
Trenerskie

Partnerstwo
Zarządcze

Usługodawca
Formularz zlecenia

F:\GRAF symbole pic\j0432530 (2).png
Error File Open Error



Bardzo zachęcamy do podjęcia z nami współpracy doradczej, szkoleniowej i eksperckiej, w charakterze:



Nawiążemy również współpracę z branżowymi specjalistami


Osoby specjalizujace się w obszarze zarzadzania i obslugi klienta, zapraszamy do umieszczania na naszych łamach swoich przemyslen w postaci artykułów i reportaży

Podejmiemy współpracę z dostawcami technologii, używanych w biznesie


Dla firm i organizacji pomagamy w rozpowszechnianiu informacji, ktore moga wplywac na chęć testowania lub uzytkowania; pomagamy w organizacji uzytecznych testów i porównań

Zachęcamy także reklamodawców do podjecia z nami współpracy


Zachęcamy firmy i osoby chcące upowszechniać informacje o prowadzonej przez siebie zawodowej działalności w ramach szeroko rozumianego obszaru customer care, do kontaktu i współpracy
.

Poszukujemy do współpracy lokalnych komercyjnych przedstawicieli


Powszechnie wspołpracujemy z lokalnymi dystrybutorami naszych idei w regionach, na zasadzie lokalnych przedstawicielstw


Współpraca z Portalem moze przybierac rózne formy, takie jak:

  • współpracę polegajacą na uzyskaniu statusu klubowicza, który korzysta z zasobów portalu w sposób pełen, bez ograniczeń,
  • współpracę o charakterze autorskim, polegajacą na publikowaniu na naszych łamach swoich przemyśleń w postaci artykułów i notatek branzowych,
  • współpracę o charakterze reklamodawcy i sponsora imprez branzowych, których organizacją zajmują się nasi partnerzy
  • po stałą współpracę zadaniową lub etatową, na warunkach ustalanych w sposób zaindywidualizowany.


Charaketr współpracy zawiera w sobie również aspekt formalny, który zalezy od etapu nawiązania wzajemnych relacji, stopnia wzajemnego zaufania oraz od woli obydwu stron, nawiazujących współpracę.

Aktualnosci branzowe | Wydarzenia zagraniczne | Wydarzenia krajowe | Gorace oferty | Partnerstwo CX-KOK | Blog CUSTOMERCARE_PL | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego