Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Menu główne:


audyty branzowe

Standardy działania > Audyty branzowe

Przyzwyczailiśmy się do tego, że audyty wykonuje się wówczas, kiedy chcemy udowodnić komuś jego niekompetencję. A to bardzo zła postawa. Popatrzmy na firmy zajmujące czołowe miejsca w rankingach firm najlepszych, najszybciej się rozwijających i najbardziej przyjaznych, ich partnerom biznesowym. One zwykle wpisują działalność audytorów zewnętrznych w naturalny cykl działań firmy. Zwykle chętnie poddają się audytowaniu raz lub dwa razy do roku, po to, by móc śledzić tempo korekt, zmian mogących poprawić jeszcze bardziej jakość i efektywność działania.

Zachęcamy do podjęcia takich działań i sprawdzenia korzyści jakie one za sobą niosą. Ofertę skutecznego audytowania umieszczamy na łamach naszego SKLEPU CX-CEM. Oprócz informacji szczegółowych można poznać tam również opinie osób i firm, z tych usług korzystających.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego