Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Menu główne:


Gorace oferty

Technologia w firmie


Ta sekcja poświęcona jest wygasającym ofertom terminowym. Tworzą ją przykłady usług i rozwiązań technologicznych oferowanych na bardzo korzystnych warunkach lub oferty firm starających się zaistnieć na silnie zróżnicowanym rynku, oferując nowości lub końcówki serii

OFERTY GORĄCE to możliwość korzystania z usług na preferencyjnych warunkach.
Z reguły oferty te sa ograniczone w czasie i dają mozliwośc jednorazowego z nich skorzystania.

E:\CCKOK 2015\CCKOK 08 2015\FOT08_GLOWNY\coaching TMP 464 654 JPG.jpg
Error File Open Error

COACHING

Jedą z wykorzystywanych z sukcesami przez firmę CCMS (Customer Care Management & Solutions) technik, służących podnoszeniu kwalifikacji i kompetencji pracowniczych, a także menedzerskich, jest

COACHING


Panuje opinia, że jest to narzędzie zbyt kosztowne by wykorzystywac go z powodzeniem, wobec większej grupy pracowniczej.
Nic bardziej mylnego.
Dobry coach jest w stanie w ciągu miesiąca poprowadzi grupę do 20 pracowników, by w następnych miesiącach sukcesywnie ją ograniczać, jedynie do tych, potrzebujących dalej permanentego wsparcia.
Ilośc godzin
indywidualnego coachingu, po których pracownik rozumie swoje zadania poprawnie i umie wykorzystywać efektywnie, powierzone mu i dane do dyspozycji narzędzia pracy, to 6-8h.
Firma
CCMS, korzysta z opracowanej przez siebie metodologii i z sukcesami wykorzystuje tę technikę w swoich działaniach.

E:\LOGO I FIRMY\Dominik Q obrazy ccms\ccms2a jpg.jpg
Error File Open Error


Jeśli zależy nam na rzeczywistych kompetencjach dobrze zapowiadajacych sie pracowników, to COACHING menedżerski lub pracowniczy są najlepszymi metodami pracy z nimi



E:\GRAF symbole pic\braz 1.png
Error File Open Error

ll

AUDITING

Praca firm eksperckich w dużych stopniu polega na okresowym weryfikowaniu poprawnosci organizacyj-nej firmy oraz skuteczności działania podległych w strukturze pracowników, różnych szczebli. Firma CCMS (Customer Care Management & Solutions) specjalizuje sie w usługach dedykowanych organizacjom, które przywiazują duze znaczenie do własciwej obsługi ich klientów. Wszystkie działania tego typu, noszą wspólną nazwę audytowanie lub

AUDITING

Zamiast poświecać zbytnią uwagę na biezącą kontrolę, nalezy otaczać sie zaufanymi ludzmi, a ich działania sprawdzać jedynie wyrywkowo. Jest to i bardziej precyzyjne, i bardziej nieuchronne, a zwła-szcza zdecydowanie tańsze w wykonaniu.
Zespoły audytorskie dobierane są w taki sposób. by w ciagu najdalej miesiaca, sprawdzić wszystkie mozliwe obszary i wydać opinię na temat jakosci pracy w organizacji oraz wskazać obszary, które w przyszłosci można bedzie uaktywnić lub usprawnić.
Zakres prac ustala sie z przedstawicielami kadry zarzadzajacej i decyzyjnej, a działania prowadzi się według bardzo precyzyjnie określonych zasad. Efektem audytowania sa zawsze raporty, do których formalny dostep ma tylko Zleceniodawca.

E:\LOGO I FIRMY\Dominik Q obrazy ccms\ccms2a jpg.jpg
Error File Open Error

Możliwość bieżącego kontrolowania swoich pracowników jest bardzo ograniczona. Dlatego cykliczne, półroczne lub coroczne audytowanie może przynieść odpowiedzi na pytania dotyczace sprawności działania menedzerów i pracowników. Tym bedzie to efektywniejsze, im będzie bardziej obiektywne

E:\GRAF symbole pic\braz 1.png
Error File Open Error

C


CMS

E:\CCKOK 2015\CCKOK 08 2015\FOT08_GLOWNY\coaching TMP 464 654 JPG.jpg
Error File Open Error


Zniżki dla pierwszych 10. klientów zamawiających usługi coachingowe w wymiarze co najmniej 60godz w miesiącu, z wykonaniem zlecenia w roku 2016.
Obowiązujący poziom zniżek od 10% do 15% wyjściowej ceny netto





KOD ZAM. UCP16-60UP

E:\GRAF symbole pic\j0431500 (2).png
Error File Open Error

C



CMS

E:\FOTO Emocje\j0422240 (3).jpg
Error File Open Error


Specjalny rabat dla klientów zamawiających usługi szkoleniowe.
Kazdy dzień szkoleniowy premiowany kompletem 5 książek z serii "Rozmowy o telemarketingu", o wartości 95,00 zł brutto


KOD ZAM. SZKP15-5KKP

E:\GRAF symbole pic\j0431500 (2).png
Error File Open Error

CCMS


Specjalna cena dla stałych czytelników portalu Kulisy Obsługi Klienta.
Kazda z pozycji książkowych, z serii Rozmowy o telemarketingu w specjalnej cenie 19,95 zł za egzemplarz z autorską dedykacją (jesli ktos sobie zażyczy)



KOD ZAM.ROT15-BOX10

E:\GRAF symbole pic\j0431500 (2).png
Error File Open Error

CCMS


Specjalna cena dla stałych czytelników portalu K.O.K.
Pierwsza z serii poradników dla menedzerów i organiozatorów aktywności obsługowej, z serii Telefonem w klienta
w specjalnej cenie 35,50 zł za egzemplarz z autorską dedykacją (jesli ktoś sobie zażyczy)



KOD ZAM. TKL14-EN2C

E:\GRAF symbole pic\j0431500 (2).png
Error File Open Error


Powrót do treści | Wróć do menu głównego