Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Menu główne:


Model firmy

Model organizacji


Oceniając i poznając świat, bardzo szybko dojdziemy do wniosku nie jest on jednowymarowy i zestandaryzowany. Owszecm, pewne zdarzenia przebiegaja w sposób bardziej przewidywalny niz inne, ale nigdy w pełni nie mozemy miec przekonania, ze to co o nim myslimy my, jest i długo pozostanie obiektywne i niezmienne. Obydwie te cechy sa bardzo istotne. Zyjąc w świecie gospodarczej rzeczywistosci równiez mozemy byc pewni, że nie ma jednego, zawsze najlepszego modelu dla firm, które staraja sie na rynku pełnić rolę liderów czy zwykłych, skromnych uczestników życia gospodarczego. Można mówic o pewnej charakterystyce branzowej, jednak i tu należy pamietać o duzej zmiennosci cech i zjawisk, w czasie. Elementów majacych wpływ na postrzeganie i funkcjonowanie firmy jest wiele. Oto, niektóre z nich:

LUDZIE

RELACJE

ZASADY

WZAJEMNA KOMUNIKACJA

"DUCH DRUZYNY"

"OBSZARY ZAPALNE"

ZASADY FORMALNE

PROCESY I PROCEDURY

WIEDZA

CELE I WYZWANIA

OBSZARY DOSTEPNE

OBSZARY ZASTRZEZONE

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Powrót do treści | Wróć do menu głównego