Idź do treści

Menu główne:

Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Biblioteka Obsługi Klienta

Artykuły branżowe
Artukuły prasowe
Anonse w mediach

Badania rynkowe
Opinie ekspertów
Raporty

Podręczniki
Glosariusze
Pozostałe ksiażki

Skrypty
Scenariusze
Prezentacje

Testy predyspozycji
Testy kompetencji
Testy umiejętności

Ankiety
E-booki
E-learning

Filmy szkoleniowe
Wywiady
Idee


A-D
A- B- C- D


E-H
E- F- G- H


I-L
I- J- K- L


M-P
M- N- O- P


R-U
R- S- T- U


W-Z
W- X- Y- Z

Dążymy do tego, byś na naszych łamach mógł odnaleźć interesujące Cię publikacje na temat obsługi klienta, które pojawiły sie na rynku i są poszukiwane przez czytrelników. Jako klubowicze bedziecie mieć dostep nie tylko do korzystnych ofert specjalnych na publikacje, ale w niektórych przypadkach bedziecie mogli zakupić jedynie te fragmenty, którymi będziecie zainteresowani. Wystarczy wówczas, ze posłużycie się specjalnym kodem rabatowym, by w sklepie publikacje kosztowały taniej lub by kupić wybrane przez siebie pozycje w specjalnych, promocyjnych zestawach.

Codziennie udostępniamy

-nowe tytuły-śledzimy na bieżąco aktualne trendy i analizujemy opinie
-nowe narzędzia - reagujemy na nowe narzędzia dostępne na rynku, analizujemy ich funkcjonalność i promujemy te najbardziej skuteczne

KSIAZKI

SKRYPTY

FILMY SZKOLENIOWE

ARTYKUŁY

GRY

RELAX BRANZOWY

GRAFIKI

POZOSTAŁE

Podreczniki

Jak tworzyc skrypty

Obsługa klienta

wg autora

Gry sytuacyjne

Dowcipy branzowe

Formularze

 

Słowniki i glosariusze

Przykłady skryptów

Sprzedaż

wg tematu

Gry strategiczne

Zarty rysunkowe

Mapy procesów

 

Monografie

Modele skryptów

Wsparcie uzytkownika

wg źródła

Symulacje

Łamigłówki obrazowe

   
   

Wywiady/rozmowy

 

Integracje

     
               

Powrót do treści | Wróć do menu głównego