KPI - EDUKACJA PRACOWNICZA

CX -CENTRUM EDUKACJI SŁUŻB OBSŁUGI KLIENTA
Przejdź do treści

Menu główne:

KPI

Z ang. Key Performance Indicator’s , to główne wskaźniki opisujące aktywność

  • Każda branża stosuje charakterystyczne , swoje własne wskaźniki

  • Każdy wskaźnik (choć tak samo nazywany) może odzwierciedlać inny algorytm wyliczenia i stosowania

  • Wskaźniki doskonale pozwalają odzwierciedlać naturę przebiegu zjawisk/działań w czasie, natomiast z reguły ich przydatność do porównywania ich pomiędzy różnymi podmiotami/firmami (gdzie metodologia nie podlega ścisłej weryfikacji) jest umiarkowana, a najczęściej nawet żadna.

  • Wykorzystywanie pojedynczego wskaźnika, zwykle nie ma sensu, bo nie uwzględnia on dynamiki, tendencji, amplitudy możliwych zmian/wartości.

  • Popularne wskaźniki uniwersalne, mówią jedynie o tym, na co konkretnie firma postanowiła zwracać uwagę i co konkretnie monitorować, natomiast ich przydatność do bezpośrednich porównań jest najczęściej żadna.
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego