Idź do treści

Menu główne:

Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


12 rozmow o telemarketingu

Obszary problemowe > ZARZADZANIE ORGANIZACJA

Pierwsza z serii ksiażka (napisana w sposób ułatwiajacy zapoznawanie się z jej trescia w sposób niesystematyczny) opisujaca zagadnienia organizacji struktur telefonicznej obsługi klienta w sposób dajacy czytelnikowi wrazenie, że znajduje sie w samuym centrum toczacej sie rozmowy.
Książka wkrótce dostępna będzie poprzez sieć sprzedawców internetowych ale będzie mozna ja tez zamawiać bezpośrednio u nas. Korzystając z pewnych preferencji umożliwiamy zakup egzeplarzy od-autorskich w atrakcyjnych cenach. Ilość takich egzemplarzy jest niestety ograniczona.


cena specjalna dla osób i firm zarejestrowanych na Portalu CC-KOK wynosi
19,50 zł
(łącznie z kosztami wysyłki).


ZAMÓW i oceniaj...

Zakup dla odbiorcy*:

Rozmowy o telemarketingu cz.1
12 rozmów o telemarketingu



.

E:\FOTO Twarze ludzi ccms\129e224(1).jpg
Error File Open Error

CZYTELNIA CX-POK | Idea czytelni | Nowosci | Obszary problemowe | Spis alfabetyczny | FILMOTEKA | Biuletyny CX-POK | Mapa witryny


Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego