Idź do treści

Menu główne:

Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Kolejne rozmowy o

Obszary problemowe > ZARZADZANIE ORGANIZACJA

Druga książka z serii Rozmowy o telemarketingu opisujaca zagadnienia organizacji struktur telefonicznej obsługi klienta w sposób dajacy czytelnikowi wrazenie, że znajduje sie w samym centrum toczacej sie rozmowy.
Książka po wydaniu dostępna będzie, podobnie jak poprzednia, poprzez sieć sprzedawców internetowych ale będzie mozna ja tez zamawiać bezpośrednio u nas. Korzystając z pewnych preferencji umożliwiamy zakup egzeplarzy od-autorskich w atrakcyjnych cenach. Ilość takich egzemplarzy jest niestety ograniczona. O dokładnym terminie pojawienia sie publikacji, poinformujemy uzytkowników CC-KOK, ze stosownym wyprzedzeniem.


cena specjalna dla osób i firm zarejestrowanych na Portalu CC-KOK wynosić będzie prawdopodobnie
19,50 zł
(łącznie z kosztami wysyłki).


ZAMÓW i oceniaj...

Zakup dla odbiorcy*:

Rozmowy o telemarketingu cz.2


E:\FOTO Twarze ludzi ccms\129e224(1).jpg
Error File Open Error

CZYTELNIA CX-POK | Idea czytelni | Nowosci | Obszary problemowe | Spis alfabetyczny | FILMOTEKA | Biuletyny CX-POK | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego