Idź do treści

Menu główne:

Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Monitorowanie umiejetnosci

Spis alfabetyczny > od I do L

Przykład testu

Data wykonywania testu*:
PYTANIE 1. - Doradca prosi klienta o podjecie decyzji w sprawie, a ten staje sie awanturniczy, twierdzac , ze zrobcie to co jest najlepsze a nie tylko pytacie. Jak powinien zareagowac doradca?:
PYTANIE 2. - Klient jest czepliwy, kwestionuje zasady wypowiedzi konsultanta. Jak mozna zwrocic mu uwage by tego nie robil?:
PYTANIE 3. - Kiedy mozemy odlozyc sluchawke jako pierwszy, zanim zrobi to klient?:
PYTANIE 4. - W jaki sposob nie nalezy przedstawiac sie w sytuacji wykonywania polaczenia wychodza cego do klienta:
E:\LUDZIE\j0411819.jpg
Error File Open Error

Przy pomocy krótkich testu istnieje mozliwośc systematycznego sprawdzania stopnia tożsamego rozumienia zasad obsługiwania swoich klientów, które firma okresla dla swojego personelu, a które czesto nie sa respektowane.
Brak spojności w działaniu oraz tozsamego rozumienia celów przez rózne szczeble w hieracjii firmy staja sie czesto źródłem problemów , z którymi relatywnie łatwo i szybko można sobie poradzić.

CZYTELNIA CX-POK | Idea czytelni | Nowosci | Obszary problemowe | Spis alfabetyczny | FILMOTEKA | Biuletyny CX-POK | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego