Idź do treści

Menu główne:

Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Nasze propozycje na dzisiaj

Spis alfabetyczny > od I do L

E:\CC-KOK maj2014\ObjImage\j0431573.png
Error File Open Error

Monitorowanie umiejetnosci operatorów w praktyce

cz.1

Zestaw zawierajacy multimedialny test, słuzący ocenie bieżących umiejetnosci opetaorów telefonicznych oraz pozwalajacy na wyznaczenie obszarów wymagajacych korekt w najblizszym czasie. Aplikacja zakłada trzy poziomy umiejetnosci, po osiagnieciu których mozna przystepować do testu zakonczonego ceryfikatem CCMS.

Dodatkowo w skład zestawu wchodzi pięć nagrań typowych zachowań klientów, pojawiajacych sie w czasie rozmów telefonicznych wraz z formularzem oceny rozmowy.


*Pakiet pojawi sie na rynku już wkrótce

oo

E:\CC-KOK maj2014\ObjImage\j0431580.png
Error File Open Error

Jak samodzielnie zatrudniać personel do Call Center
cz.1- metoda wywiadu poszerzonego
cz.2- assesment center dla stanowisk sprzedazowych


Zestaw zawierajacy multimedialną prezentację, omawiajacą etapy przygotowania sie do działan rekrutacyjnych oraz omawiajacą poszczególne etapy jej trwania. Istotnym elementem prezentacji jest zwrócenie uwagi na błedy popełniane przy wykorzystywaniu wadliwego moedelu rekrutacji.

cześc 1 - odnosi sie do metody wywiadu poszerzonego
częśc 2 - odnosi sie do metody z elementami Assesment Center, rekrutacji grupowej z obserwacja naturalnych zachowań kandydatów


*Pakiet pojawi sie na rynku już wkrótce

oo

CZYTELNIA CX-POK | Idea czytelni | Nowosci | Obszary problemowe | Spis alfabetyczny | FILMOTEKA | Biuletyny CX-POK | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego