Idź do treści

Menu główne:

Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Skad pomysl czytelni branzowej

Idea czytelni

Pomysł na stworzenie CZYTELNI branzowej pojawił sie juz na poczatku XXI wieku. Niestety nie można było okreslić jednoznacznej formuły jego działania. Trochę, wiazało się to z próbami zatrzymania praw autorskich, przy sobie, przez autorów, którym proponowalismy wspołpracę, trochę z ogromnym zakresem tematycznym zagadnień, którymi chcelismy sie zajmować.

Nikt jednak tego za nas nie zrobi i w związku z tym przystepujemy do budowania
CZYTELNI przy Portalu Branzowym CX-CEM.

Zapraszamy do wspołuczestniczenia w tym procesie, tym bardziej, ze wraz z
CZYTELNIĄ powstaje słownik/glosariusz terminologii branzowej, na którym równiez proponujemy umieszczać swoje hasła.
Z czasem
SŁOWNIK i Czytelnia bedą ewoluowały w kierunku komercyjnym, tzn. w kierunku zaciesniania wspołpracy ze SKLEPEM i autorzy zaczna otrzymywać swoje autorskie wynagrodzenia. Poki co, traktujemy te inicjatywny jako zagadnienia hobbystyczne i popularyzatorskie.

Redakcja
CX-POK

CZYTELNIA CX-POK | Idea czytelni | Nowosci | Obszary problemowe | Spis alfabetyczny | FILMOTEKA | Biuletyny CX-POK | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego