Idź do treści

Menu główne:

Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Symulacje rozmów

Spis alfabetyczny > od I do L

E:\GRAF symbole pic\d j0441370 (2).png
Error File Open Error


Już wkrótce na naszych łamach bedziesz miał dostep do zestawu nagranych symulacji rozmów telefonicznych. Wszystkie one tworzone były na bazie realnie przeprowadzonych rozmów telefonicznych, przez co stanowia bardzo dobry materiał do nauki własciwego komunikowania sie z klientami.

Charakter umieszczonych tu rozmów bedzie oddawał rzeczywiste warunki pracy konsultantów i doradców telefonicznych.
Rozmowy bedą dotyczyły szeregu zagadnień związanych bezpośrednio lub pośrednio z zagadnieniami obsługi klienta.
Wsród nich, na szczególna uwagę bedą zasługiwać:

E:\LUDZIE\4prezentowanie 1 (4).jpg
Error File Open Error

- Rozmowy sprzedazowe INBOUND:
- Rozmowy sprzedazowe OUTBOUND:
- Rozmowy przedsprzedazowe:

- Rozmowy informacyjne:
- Rozmowy ankieterskie:
- Rozmowy reklamacyjne:

- Skargi i zastrzeżenia:
- Rozmowy handlowe:

E:\GRAF symbole pic\j0431531 (2).png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\j0431531 (2).png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\j0431531 (2).png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\j0431531 (2).png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\j0431531 (2).png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\j0431531 (2).png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\j0431531 (2).png
Error File Open Error

E:\GRAF symbole pic\film j0431621.png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\film j0431621.png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\film j0431621.png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\film j0431621.png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\film j0431621.png
Error File Open Error
E:\GRAF symbole pic\film j0431621.png
Error File Open Error









E:\CC-KOK maj2014\ObjImage\j0431573.png
Error File Open Error

Monitorowanie umiejetnosci operatorów w praktyce

cz.1

Zestaw zawierajacy multimedialny test, słuzący ocenie bieżących umiejetnosci opetaorów telefonicznych oraz pozwalajacy na wyznaczenie obszarów wymagajacych korekt w najblizszym czasie. Aplikacja zakłada trzy poziomy umiejetnosci, po osiagnieciu których mozna przystepować do testu zakonczonego ceryfikatem CCMS.

Dodatkowo w skład zestawu wchodzi pięć nagrań typowych zachowań klientów, pojawiajacych sie w czasie rozmów telefonicznych wraz z formularzem oceny rozmowy.


*Pakiet pojawi sie na rynku już wkrótce

E:\CC-KOK maj2014\ObjImage\j0431573.png
Error File Open Error

Jak sobie radzić z trudnym klientem?
cz.1- złe rozumienie problemu
cz.2- czepianie się "z zasady"
cz.3- wadliwa komunikacja z otoczeniem

Zestaw zawierajacy multimedialną prezentację, omawiajacą etapy przygotowania sie do działan skutkujacych poprawą sposobu obsługi klientów, którzy z powodów zewnętrznych sprawiaja kłopoty swoim rozmówcom. Istotnym elementem prezentacji jest zwrócenie uwagi na błedy popełniane przy niedostosowaniu modelu komunikacji do rzeczywistej sytuacji.
cześc 1 - odnosi sie do rozmaitych sytuacji złego interpretowania przez klienta faktów lub otrzymywanych informacji
częśc 2 - odnosi sie do sposobów radzenia sobie z kłpoptliwymi klientami z uwzglednieniem koniecznej równowagi pomiedzy stronami
częśc 3 - odnosi sie do zagadnień złego sposobu komunikowania sie z otoczeniem

*Pakiet pojawi sie na rynku już wkrótce

.
.
.



.












.

Odsłuchy rozmów i regularne, dobrze zaprojektowane i wykonane sesje coachingowe to najbardziej efektywne narzedzie stymulacji właściwych zachowań

.



.
.
.






.
.


ZAMÓWIENIE PRÓBEK
ROZMÓW TELEFONICZNYCH

E:\FOTO Telefony w akcji\j0438629.jpg
Error File Open Error
Pakiety zawieraja adaptacje rozmow rzeczywistych, zgromadzonych w pakiety po 3 rozmowy:
Wyrazam zgode na wykorzystywanie moich danych do przeslanie oferty:

CZYTELNIA CX-POK | Idea czytelni | Nowosci | Obszary problemowe | Spis alfabetyczny | FILMOTEKA | Biuletyny CX-POK | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego