Idź do treści

Menu główne:

Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Testy kwalifikacyjne

Spis alfabetyczny > od I do L


UNIWERSALNE TESTY SPRAWDZAJĄCE



Srodowisko Obsługi Klienta znajduje sie w fazie tworzenia uniwersalnych testów konsultanta i doradcy telefonicznego.
Przystapienie do testu i osiagniecie pozytywnego wyniku, moze stanowic dla wielu młodych ludzi przepustke do świata profecjonalnych, certfikowanych sprzedawców, doradców czy nawet szkoleniowców.

Zebrane w specjalny standard cechy i zbudowane na ich podstawie sesje egzaminacyjne, w przypadku skutecznego ich zaliczenia na wszystkich trzech poziomach, skutkuja uzyskaniem certyfikatu, ułatwiajacego poszukiwanie przyszłej pracy.

Testy i egzamin są bezkosztowe dla pierwszych trzech podejść do egzaminu.

Dane demograficzne:
Twój wiek:
Twoje wyksztalcenie:
dzien wykonywania testu*:
W jaki sposob przdstawiac sie nalezy przy podejmowaniu rozmowy?:
Ktory z systemow jest najlepszy?:
jak dlugo powinna trwac rozmowa?*:
Co musimy zrobic przed zakonczeniem rozmowy?:
Dlaczego rozmowy telefoniczne powinny byc rejestrowane:





Poznaj konstrukcje tworzenia mini testów i rozwiąż jedn z nich aby otrzymać materiał do przemyśleń


Test dotyczy popdstaw obsługi telefonicznej i ma jedynie charakter poglądowy










W tym miejscu mozesz wykonać symulacje testu kompetencji dla róznych modeli działania.

Oczywiście, ze jest tak, iz kazda firma ma swoja specyfike działania- i to bardzo dobrze. Nie dyskutowałbym też z faktem, ze poziom obsługi w duzym stopniu ustala przez nas KLIENT. To on bywa zadowoly, bądź nie, ze sposobu obsługi jakiemu jest poddawany.

Paradoksalnie test, który wykonujecie i który nie jest zgodny z oczekiwaniami rynku , a jest zgodny z załozeniami firmy, którą reprezentujecie pokazuje, ze jesteście dobrze przygotowani do swojej pracy.

Wynik pozytywny testu oznacza, że wykonujecie swoja prace zgodnie z oczekiwaniami klientów, którzy zostali przebadani na okoliczność satysfakcji z zakupów.

Tak czy inaczej, nalezy sprawdzic, czy Twój zwierzchnik ma oczekiwania, z których zdajesz sobioe sprawę i czy je spełniasz.
Po to są budowane nasze testy- pokazać jak bardzo skutecznym narzedziem działania jest analiza wyników, przeprowadzanych róznorodnych testów, przygotowywanych specjalnie dla pracowników Twojej firmy.

Wiemy jak to przygotowywać, wiemy jakie korzyści możemy dzieki nim osiagnąć.
Wiemy jak skutecznie pomagac firmom.

Zapraszamy do współpracy



E:\CC-KOK maj2014\ObjImage\p107_1_02.jpg
Error File Open Error
E:\CC-KOK maj2014\ObjImage\p107_1_02.jpg
Error File Open Error
E:\CC-KOK maj2014\ObjImage\p107_1_02.jpg
Error File Open Error

oo

CZYTELNIA CX-POK | Idea czytelni | Nowosci | Obszary problemowe | Spis alfabetyczny | FILMOTEKA | Biuletyny CX-POK | Mapa witryny


Powrót do treści | Wróć do menu głównego