Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Cele i wyzwania

Model organizacji

CELE I WYZWANIA
Tworząc strategię firmy i przygotowując plan operacyjnego lub marketingowego działania, jednym z pierwszych i najważniejszych zadań jest stworzenie listy celów i określenie charakteru wyzwań dla poszczególnych menedżerów i grup pracowniczych.

Cel, o którym nie pamiętamy, mogą niekiedy zniknąć z naszych oczu, a to zawsze powoduje niebezpieczeństwo, że nasze działania mogą przestać być kompleksowe, spójne i efektywne.
Utrwalenie ich znaczenia (znaczenie celów) w umysłach ludzi jest pierwszym krokiem do osiągniecia wymaganej w biznesie efektywności.
Do tego by móc sprawdzić, czy cele zostały określone właściwie, wystarczy pytać o nie ludzi, przy każdej nadarzającej się okazji. Nie pytać co robisz, a pytać co chcesz zrobić i co chcesz dzięki temu odciągnąć. Nauczenie pracowników takiego postepowania, to podstawa skutecznych działań w firmie.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego