Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

cele osobiste menedzerow

Ludzie w firmie > Personel zarzadczy w firmie


Cele osobiste menedżerów

Niestety, wśród nieprofesjonalnie działających menedżerów, osobiste preferencje i cele stają się ważniejsze od zadań, które organizacja stawia przed swoim reprezentantem. Brak lojalności wobec firmy, dyskredytuje menedżera i znacząco ogranicza jego realną przydatność dla społeczności, którą reprezentuje.
Należy pamiętać, że lojalność wobec firmy nie oznacza zawsze i nie musi oznaczać w żadnym razie lojalności w stosunku do swojego przełożonego. Bardziej można by ją porównać do lojalności, do swojego nad-menedżera lub nawet do wyimaginowanej, wirtualnej misji firmy, wynikającej wprost ze strategii firmy. Odstępstwa od tego są możliwe ale nigdy nie tłumaczą nadmiernej lojalności wobec swego szefa, popełniającego świadomie lub nieświadomie błędy w zarządzaniu.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Powrót do treści | Wróć do menu głównego