Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Cele zastepcze

Model organizacji > Cele dzialania

logiczne
przejrzyste
terminowe
ekwiwalentne


CELE ZASTĘPCZE

logiczne
przejrzyste
terminowe
ekwiwalentne


Cele zastępcze, miekiedy nazywane dodatkowymi lub alternatywnymi powinny umożliwiać zaangażowanie sie w pracę pracowników, którzy nie wierza w mozliwośc realizacji celów podstawowych. Najlepszą metodą tworzenia celów dodatkowych jest takie ich okreslanie, by ich realizowanie podnosiło mozliwosci własciwej samooceny pracownika, co w pożniejszym okresie z pewnoscia bedzie skutkowało wyższą wydajnością. W praktyce jest tak, ze cele zastępcze staja sie celami wiodacymi, o ile dochodzi do drastycznych zmian na rynku, na które firma nie była zawczasu przygotowana.

Cele zastepcze odnoszą się zarówno do kategorii ilosciowych i jakosciowych.

...


Powrót do treści | Wróć do menu głównego