Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Cele zespolowe

Model organizacji > Cele dzialania


CELE ZESPOŁOWE

zrozumiałe
mierzalne
realne
ekwiwalentne

zrozumiałe
mierzalne
realne
ekwiwalentne

Dobrze okreslone cele zespołowe to podstawa sukcesu organizacji...

W firmach, w których dochodzi do podziału zadań, nalezy dążyć do sytuacji kiedy zespoły zadaniowe staraja się osiagać cele, które przed nimi stawia organizacja. Im bardziej liczne sa zespoły tym bardziej liczy sie działanie zespołowe a nie indywidualne umiejetnosci. Masa czyli wielość tworzy sukces, nie pojedyncza jednostka.
Łatwiej jest osiagnąć sukces pozbywając sie wybitnej jednostki, która wprowadza bałagan w pracy zespołu, niż rezygnując z rzeszy w miarę kompetentnych acz pracowitych specjalistów.

Najwazniejsze cechy celów zespołowych, to:

  • powszechna potrzeba osiagania ich
  • stała korekta działań partnerów
  • autokorekta i automotywacja źródłem zwiekszonej efektywności
  • zespołowe odczuwanie i działanie






Czy naprawdę tak trudno to zrozumieć ?

...


Powrót do treści | Wróć do menu głównego