Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Czynniki sukcesu

Model organizacji > Procesy i procedury

Ilość czynników sukcesu jest duża, co nie znaczy, że niektóre z nich maja większy priorytet - w relacjach z klientem, nie mają






.


Czynnik 1
poufność informacji


Czynnik 2
ostroznośc w działaniu


Czynnik 3
rozwiewanie wątpliwości


Czynnik 4
wymienność informacji


Czynnik 5
przejrzystość informacji


Czynnik 6
odpowiedzialność
za słowo


Czynnik 7
wzajemność relacji


Czynnik 8
dokładność i precyzja


Czynnik 9
poczucie spójności


Czynnik 10
rozumienie intencji a nie słów


Czynnik 11
przewidywanie reakcji


Czynnik 12
elastyczność w postępowaniu






.

We wszystkich kanałach obsługi czynniki sukcesy sa do siebie bardzo podobne



kanał obsługi telefonicznej



kanał obsługi mailowej



kanał obsługi bezpośredniej

Uwaga: przestrzeganie tych zasad, w znaczym stopniu ułatwi osiągniecie sukcesu na rynku


Powrót do treści | Wróć do menu głównego