Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

doradztwo kadrowe

Wsparcie branzowe > Wsparcie srodowiskowe


Doradztwo kadrowe

Doradztwo kadrowe, to w zasadzie dwie sfery: pierwsza to określanie profilu zawodowego i dbałość o dotrzymanie wyznaczonych warunków rekrutowania, a drugi, to oceny okresowe lub doraźne osób, którym powierzamy specjalne zadania do wykonania.

Często zdarza się , ze w organizacjach, działy HR roszczą sobie pretensje do dokonywania wyborów kadry specjalistycznej, zarządczej i pracowniczej i jakiejkolwiek, w tych dwóch przypadkach może okazać się ważne, że kompetencje i predyspozycje osób wytypowanych i wskazanych, zwyczajnie nie wystarczają by działać w zespole, w oczekiwany sposób, to decyzje o zatrudnionym pracowniku w grupie/zespole zadaniowym, powinien podejmować lub największy mieć wpływ na jej podejmowanie, właśnie menedżer, bezpośrednio nadzorujący w pracy, dotychczasowego kandydata. Nieprzestrzeganie tych zasad skutkuje pojawianiem się rozmaitych pretensji i rozczarowań. Najprostszym sposobem działania HR jest: opiniować, selekcjonować i przedstawiać propozycje menedżerowi. A ten, powinien brać na siebie pełne ryzyko dokonania przez siebie wyboru, zgodnego z jego prawdziwymi potrzebami.




Powrót do treści | Wróć do menu głównego