Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

doradztwo technologiczne

Wsparcie branzowe > Wsparcie srodowiskowe

Doradztwo technologiczne

Kłopot z doradztwem technologicznym jest taki, że wysokiej klasy specjaliści ds. technologii, najczęściej nie potrafią właściwie przedstawiać swoich spostrzeżeń, osobom podejmującym decyzje zakupowe. Przy takim rekomendowaniu potrzebni zawsze są Ci, którzy o technologii nie mówią, w kategorii inżynierii lub elektroniki, ale wiele wiedzą o niej, w kontekście jej użyteczności i łatwości stosowania.
O rozwiązaniach technologicznych, których na rynku w każdej dziedzinie jest wiele, najlepiej jest rozmawiać w obecności osób, które znają problem od strony funkcjonalnej, a także użytecznej. Decyzje sprzętowe i wydajnościowe należy wówczas podjąć w sposób niezależny, ale po wcześniejszym podjęciu podstawowych decyzji biznesowych. To trudny obszar i często wymagający zewnętrznego wsparcia (zewnętrznego spoza działu lub spoza firmy). Jeśli funkcjonalność jest krytyczna, bardziej będzie liczyło się zdanie menedżera biznesu, jeśli wydajność i szybkość- pierwszeństwo w rekomendowaniu, a nawet w decydowaniu muszą mieć inżynierowie.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego