Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

dostep do wiedzy

Model organizacji > Edukacja i praktyka

Dostęp do wiedzy

Dostęp do najlepszej wiedzy jest najłatwiejszy w wyniku korzystania z profesjonalnych portali branżowych, publikacji książkowych oraz poprzez śledzenie aktualności w prasie. Uczestnictwo w spotkaniach branżowych, prenumerata periodyków, umożliwiają ciągłe ocenianie stanu organizacji która menedżerowie zarządzają z innymi organizacjami, które w oczach środowiska uchodzą za innowacyjne i skuteczne.
Zaznajomienie się z treścią opisanych "business cases" nie oznacza konieczności wdrażania, powielania rozwiązań, a pozwala na skuteczniejsze ocenianie swoich własnych działań i działań najgroźniejszej dla nas konkurencji.

Poprzez NASZ PORTAL dajemy możliwość śledzenia zarówno treści najnowszych poglądów opisywanych w postaci artykułów i w recenzjach nowych branżowych publikacji, pojawiających się nieustannie na rynku oraz możliwości analizowania polecanych i rekomendowanych przez nas modeli organizacyjnych.


  • Co możesz powiedzieć o narzędziach wspomagania pracy w Twojej firmie?
  • Czy wpływasz na kształtowanie treści, wykorzystywanej przez pracowników, w Twojej organizacji?
  • Jak często sprawdzacie i weryfikujecie aktualność informacji, zawartych w dostępnych powszechnie dla pracowników, bazach wiedzy?



Powrót do treści | Wróć do menu głównego