Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Duch druzyny

Model organizacji


DUCH DRUZYNY
Jednorodne postrzeganie jakości, celów i sprawności sprawia, że wszystkie osoby w zespole, chcą działać i potrafią działać w bardzo podobny sposób. Wszystko to tworzy swoisty team spirit , pozwalający w sposób silnie zintegrowany, niepotrzebujący wspierania go działaniami sformalizowanymi.
Trudno jest opisywać poszczególne elementy tego zjawiska, najważniejszą cecha jest to, iż wszystkim się wydaje ( z olbrzymim prawdopodobieństwem, graniczącym z pewnością) że myślą i wartościują w identyczny sposób. Skraca to czas podejmowania decyzji i działań do absolutnego minimum.



Powrót do treści | Wróć do menu głównego