Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

MODEL ORGANIZACJI

STANDARDY DZIAŁANIA

ZARZADZANIE

MONITORING OBSŁUGI

MODEL OPERACYJNY

NARZĘDZIA

PARAMETRYZACJA

PROCESY i PROCEDURY

REKRUTACJE

SZKOLENIA

AUDYTY

BENCHMARKI

Prosimy
wypełnij naszą ankietę

Podaj zrodlo z ktorego dowiedziales (-as) sie o istnieniu portalu CC-KOK:

Korzystanie z częsci zasobów biblioteki CX-KOK mozliwe jest tylko z wykorzystaniem danych logowania, nadanych w procesie rejestrowania się
Nie masz LOGINU i HASLA -
zarejetruj się

_______________________________
Przypominamy

Na podstawie regulaminu CC-KOK, zobowiazałeś sie do przestrzegania zasad korzystania z treści portalu oraz zasad rozpowszechniania wiedzy, której źródłem są portal CC-KOK oraz materiały autorskie znajdujace sie na jego łamach.

Jednoczesnie
informujemy, ze zgodnie z zapisami naszego regulaminu, redakcja Portalu nie ponosi odpowiedzialnosci za publikowanie tresci reklam, obarczonych świadomie lub nieświadomie błedami natury merytorycznej i pozamerytorycznej.
Za treśc reklam odpowiedzialność ponosi reklamodawca. ___________________________________________________

_____________________________



Treśc gromadzona jest na portalu współnym wysiłkiem całej barnzy. Jeśli przyjdą Ci do głowy interesujace pytania lub jesli w swojej pracy napotkałes ciekawe przypadki z którymi sam lub wspołnie z kims sie uporałeś, podziel sie swoim doswiadczeniem z innymi. Chetnie podejmiemy rękawicę jesli nas czyms zaintrygujesz

_________________________________________


Wiedza do której postanowiłeś siegnąć, zgromadzona została pod kątem wszeschstronnego wspomagania ekspertów, menedzerów, specjalistów i pracowników zajmujących sie w swoim zyciu zawodowym oraz hobbystycznie obszarem szeroko rozumianej obsługi klienta. Zagadnienia tu poruszane obejmuja swym zasiegiem wiedze, w zakresie :
- planowania strategicznego przedsiewzieć realizowanych w oparciu o obsługe klienta,
- wyszukiwania prospektów i pozyskiwania klienta
- działanosci operacyjnej zwiazanej z obsługą
- działanosci edukacyjnej, helpdeskowej i supportowej
- zagadnień rozatrywania skarg i reklamacji
- zgadnien prawnych z obsługa klienta zwiazanych
Zapraszamy do korzystania z wiedzy oraz do dzielenia się z nami swoimi wiedzą i doświadczeniami Redakcja Portalu i Newslettera CX-BOK

WSPARCIE
ORGANIZACYJNE

SKALOWANIE
ROZWIĄZAŃ

DIAGNOZY
ISTOTY PROBLEMU

TWORZENIE MODELU FIRMY
USTALANIE CELÓW FIRMY I DZIAŁÓW
KALIBROWANIE DZIAŁAŃ OPERACYJNYCH
SYSTEM MONITOROWANIA ZATRUDNIENIA
DOBÓR METOD I NARZĘDZI PRACY
DOBIERANIE KONFERENCJI I SEMINARIÓW
DO POTRZEB PRACOWNICZYCH

OKREŚLANIE PARAMETRÓW MONITOROWANIA
DZIAŁAŃ FIRMY
MODEL MODYFIKACJI PRPFILI PRACOWNICZYCH
DOBÓR STYLÓW DZIAŁANIA DO REALNYCH POTRZEB
KALIBROWANIE DZIAŁAŃ OPERACYJNYCH
WYZNACZANIE i OKRESLANIE KPI's
MONITOROWANIE DYNAMIKI ROZWOJU

ANALIZA RAPORTÓW I STATYSTYK
ANALIZY ILOŚCIOWE
ANALIZY JAKOŚCIOWE
POMOC W ROZPOZNAWANIU PROBLEMÓW
OKRESLANIE WPŁYWU PROBLEMU NA DZIAŁANIE BIEŻĄCE FIRMY
TWORZENIE ALTERNATYWNYCH MODELI DZIAŁANIA
OKRESLANIE PARAMETRÓW KONTROLI DZIAŁAŃ
WDROZĘNIA SYSTEMÓW MONITORINGU

SZKOLENIA
WIEDZA UMIEJĘTNOŚCI

SUKCESJA
W FIRMIE

TRENING
I WARSZTATY

SZKOLENIA MENEDZERÓWSZKOLENIA SPECJALISTÓWSZKOLENIA PRACOWNICZESZKOLENIA KOMPETEBCJISZKOLENIA UMIEJETNOŚCI
SZKOLENIA NARZEDZIOWESZKOLENIA STANOWSIKOWE
KALIBROWANIE POSTAW

OCENY PERSONELU PRACOWNICZEGOOCENY PERSONELU SPECLAISTYCZNEGOOCENY MENEDZERÓWAUDYTY I SZKOLENIA SPOJNOŚCI DZIAŁANIATWORZENIE PLANÓW ROZWOJU OSOBISTEGOCOACHING ZASTEPCÓW I NASTEPCÓW
NAUKA ZARZADZANIA SEKTOROWEGO

NAUKA SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI
NAUKA IDENTYFIKOWANIA I ROZWIAZYWANIA PROBLEMÓWCELOWOŚC I JAKOŚĆ DZIAŁANIATRENINGI OBSŁUGI TRUDNYCH KLIENTÓWZARZADZANIE PRZEDSIEWZIECIAMI
ZARZĄDZANIE CZASEM

CECHY
S
KUTECZNEJ OBSŁUGI

STANDARD
SKUTECZNEJ DIAGNOZY

PARAMETRY
D
OBREJ OBSŁUGI

REALITYWIZM DZIAŁANIAWŁASCIWE IDENTYFIKOWANIE ZADAŃ
RELACYJNOŚĆ W DRODZE DO SUKCESU
NIE MNIEJ NIŻ CHCE KLIENT
JAK ŁADNIE ODMAWIAĆ?
WYGRANA CZY PRZEGRANA- TO ZALEŻY

DIAGNOZA WYNIKAJĄCA Z POTRZEB
OCENIANIE CZY DORADZANIE
KOMU SŁUŻY AUDYTOWANIE?
KIEDY MOŻNA ZATAJAĆ INFORMACJĘ?
CZY NA PEWNO DOBRZE ROZUMIEMY KLIENTA?
KTO POWINIEN ROZUMIEĆ NASZE DIAGNOZY?

NPS NA USŁUGACH FIRM
DZIĘKI CZEMU IDENTYFIKUJEMY PROBLEMY?
CZY PROBLEM ZAWSZE OBNIŻA NASZE ZYSKI?
JAK SZYBKO REAGUJEMY NA POTRZBY KLIENTA?
JAK TRAKTUJE NAS NASZ KLIENT?
KTÓREGO KLIENTA POWINNIŚMY KOCHAĆ A KTÓREGO NIENAWIDZIEĆ?


Powrót do treści | Wróć do menu głównego