Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Jak skutecznie zarzadzac

Model organizacji > Zarzadzanie firma


Jak zarzadzać skutecznie w obszarze obsługi klienta?



Są trzy dobre drogi dojscia do pożądanego stanu:

- nauczyc sie samemu dobrego zarzadzania w sposob praktyczny
- zlecić zarządzanie swietnemu menedzerowi i pozwolic mu działać
- otoczyc się dobrymi doradcami, którzy bedą w stanie wykorzystać nadarzajace sie okazje i ograniczyć pojawiajace sie ryzyka

... i jest jeszcze czwarta:

- zaufać ślepemu losowi i miec mnóstwo szcześcia- na tą bym jednak specjalnie nie liczył..

S.Kućmierowski, Warszawa 2013, czerwiec

Bazy wiedzy


Powrót do treści | Wróć do menu głównego