Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

kluby menedzerów

Wsparcie branzowe > Wsparcie srodowiskowe

Kluby menedżerów

W środowiskach lokalnych pojawiają się mniej formalne inicjatywy, które zrzeszają przedstawicieli pewnych środowisk, w celu lepszego rozpoznania rynku i możliwości jakie on stwarza.
Kluby mogą mieć także charakter elitarny, tzn. mogą tworzyć hermetyczne środowiska, wstęp do których możliwy jest wyłącznie poprzez wprowadzenie do środowiska neofitów, poprzez tzw. członków wprowadzających. Ugrupowania tego typu dbają o możliwość lobbowania wspólnych interesów na zewnątrz. Nie skupiają się wyłącznie na podejściu izolacyjnym, ale również starają się wymuszać na uczestnikach określone postawy, dające możliwości łatwiejszego docierania do zleceniodawców. Mimo zupełnie nieformalnego (niezawodowego) charakteru, są w stanie zdominować określone środowiska i wywierając na nie dużą presję, ograniczyć dystrybucję zleceń, jedynie do tych podmiotów, które są reprezentowane właśnie przez te nieformalne instytucje.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego