Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

koordynatorzy

Ludzie w firmie > Ludzie-zespoly pracownicze

Na pytanie czy koordynator to rodzaj menedżera czy raczej superwizora, odpowiedzieć może dać jedynie ten, kto przygotował i doprowadził do zatwierdzenia w obranej formie, działań przez niego prowadzonych i nadzorowanych. Podstawowa różnica pomiędzy liderem a koordynatorem jest taka, ze koordynator nadawany jest przez zwierzchnika, a lider to ten, kto w naturalny sposób zaskarbił sobie możliwość bycia traktowanym , w zindywidualizowany sposób. Ani jeden ani drugi nie maja prawa do samodzielnego podejmowania decyzji ale za to, mogą i powinni przygotowywać operacyjne rekomendacje, nawet bez otrzymywania zadań tego typu, z góry, z zawczasu. Obydwa te stanowiska to rodzaj uznania ich miejsca w formalnej i nieformalnej strukturze zespołu


Powrót do treści | Wróć do menu głównego