Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

liderzy

Ludzie w firmie > Ludzie-zespoly pracownicze

Tak jak i w przypadku koordynatora, tak i lider, nadzorujacy pracę innych, odpowiedzialny jest za wiele procesów w swojej komórce organizacyjnej, to nawet wówczas, kiedy otrzymuje zgodę na podejmowanie decyzji w konkretnych sprawach, pełna odpowiedzialność za jego działanie spoczywa nie na nim, a na jego przełożonym/menedżerze. Menedżer jest bowiem najniższą rangą, upoważnioną do podejmowania decyzji i realizowania wymyślonych przez siebie, opcji postepowania. Lider jest rodzajem młodszego kierownika, zaakceptowanego przez zespół, z którym nieustannie działa. Pozycję lidera w zespole okresla poziom relacji, jaki utworzyła sie między nim , a pozostałymi pracownikami


Powrót do treści | Wróć do menu głównego