Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

narzedzia

Technologia w firmie > Narzedzia w obsludze


NARZEDZIA
Narzędzia w dzisiejszych czasach, to podstawa efektywności. Wykorzystywanie rozmaitych aplikacji obsługowych, systemów bazodanowych i work flow'owych, w znaczącym stopniu sprawiają, ze obsługa jak nigdy dotąd może być bardzo precyzyjna i szybka.

Wiele firm oferujących na rynku narzędzia wspomagania biznesu, zapomina o tym, że aby wdrożenie było skuteczne a partnerstwo wdrożeniowe okazało się efektywne, potrzebne jest wcześniejsze dobre zdiagnozowanie stanu wyjściowego , a także zrozumienie biznesowych założeń modelu operacyjnego działania.

Obszar narzędziowy jest bardzo silnie reprezentowany na krajowym rynku, a mimo to nie zawsze wdrożenia okazują się być skuteczne. Bez właściwej integracji założeń wdrożenia, reprezentowanych zarówno przez zleceniodawcę jak i wykonawcę, niemożliwe staje się często efektywne i sprawne wdrożenie.

Ale aby wiedzieć co możemy chcieć musimy najpierw zaznajamiać się na bieżąco z nowościami technologicznymi, pojawiającymi się nieustannie na rynku.


  • Czy wiesz dlaczego nie wykorzystuje się w Twojej firmie najnowszych rozwiązań technologicznych?
  • Czy wykorzystywane narzędzia usprawniają należycie pracę i czy umożliwiają monitorowanie jej przebiegu?
  • Czy wiesz co dla firmy oznacza wdrożenie systemu, dopiero po kilku miesiącach jego wykorzystywania na rynku, przez innych?



Podmenu:


Powrót do treści | Wróć do menu głównego