Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Obszary dostepne

Model organizacji

OBSZARY DOSTEPNE
W związku z tym, ze treści umieszczane na portalu przeznaczone są dla tych, którzy chcą być na bieżąco ze sprawami dotyczącymi zagadnień związanych z obsługą klienta, dostęp do nich jest pomyślany i wykonany jako otwarty.
Wszelkie informacje, które pojawiają się za zgoda wybranych mediów lub za zgoda ich autorów, upublicznione są w pełnym zakresie i otwartej formie.

Informacje, przy których wystąpił problem z autoryzacją nie mogą być wykorzystywane w sposób komercyjny, w związku z tym, dostęp do nich ograniczony został jedynie dla uczestników społeczności CX-POK, a to wymaga złożenia stosownych zgód i zobowiązań. Inaczej , wartościowe treści nie mogłyby docierać do czytelników.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego