Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Obszary zastrzezone

Model organizacji

OBSZARY ZASTRZEZONE

W związku z tym, dostęp do części materiałów musiał zostać ograniczony, ich treść postanowiliśmy udostępnić jedynie członkom społeczności CX-POK. Wymaga to złożenia stosownych zgód i zobowiązań wynikających z treści regulaminu społeczności CX-POK i jeśli chcesz mieć do nich dostęp musisz, do tej społeczności przystąpić.

Proponujemy zapoznanie się z treścią naszego regulaminu i zaakceptowanie stosownych deklaracji i zobowiązań.
Otrzymasz wówczas , ciągu najbliższych 24 godzin swój login i hasło, dzięki którym Twój dostęp do stron zastrzeżonych będzie możliwy, o dowolnej porze i w dowolnym (wynikającym z treści regulaminu) zakresie.

Przypominamy, że treści te nie mogą być również wykorzystywane przez klubowiczów na zasadach noszących znamiona działań komercyjnych.
Wszelkie złamanie zasad regulaminu może pociągnąć za sobą, wobec osób świadomie łamiących regulamin i prawo, konieczność restrykcyjnego stosowania prawa cywilnego i należy o tym zawsze pamiętać.


Powrót do treści | Wróć do menu głównego