Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Od edukacji ku praktyce

Edukacja i praktyka

Doświadczenie łatwiej zdobywa się wówczas, kiedy zjawiska temu towarzyszące wspomagane są pogłębianiem wiedzy teoretycznej oraz wiedzą pochodzącą z recenzji osób, które dla nas są autorytetami.
Polaczenie działań edukacyjnych z praktycznym stażowaniem, to najszybsza ścieżka dojścia do stanu, który zapewni nam swobodniejsze poruszanie się w branży i wydarzeniach z nią związanych, które dla innych będą nadal niezrozumiale lub co najmniej dosyć zawikłane.


Form umożliwiających edukację i podnoszenie swoich kompetencji jest naprawdę sporo, ważne jest jednak byśmy świadomie i systematycznie z nich korzystali. Świadomie, bo współcześnie pośród wartościowych mediów natknąć się można na „anty media” szerzące nieprawdziwe informacje , systematycznie , gdyż zaniechanie weryfikowania swojej wiedzy w szybkim tempie doprowadzi do pozostania w tyle, za rywalami lub partnerami.

Formy edukacji

  • Książki, słowniki
  • Czasopisma branżowe i ogólne
  • Filmy i seriale edukacyjne
  • Telewizja i radio
  • Pozostałe media masowego przekazu
  • Internet
  • E-mail zawodowy i towarzyski
  • Newsletter
  • Media społecznościowe
  • Spotkania branżowe
  • Konferencje
  • Seminaria
  • Szkolenia
  • Warsztaty
  • Coaching i mentoring
  • Praca w grupach interdyscyplinarnych



Powrót do treści | Wróć do menu głównego