Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

otoczenie firmy

Model organizacji > Struktura

OTOCZENIE ZEWNETRZNE

Wiele elementów potrafi wpływać na firmę z zewnątrz:

  • polityka społeczno-gospodarcza
  • kultura społeczna i historyczna
  • demografia społeczeństwa
  • koniunktura gospodarcza
  • przyroda i geografia
  • trendy społeczne
  • struktura właśności
  • struktura wykształcenia
  • międzynarodowe alianse gospodarcze i polityczne
  • inne

OTOCZENIE WEWNĘTRZNE

Z roli wielu elementów, wewnatrz firmy, nie zdajemy sobie do końca sprawy:

  • struktura własności
  • kadra menedzerska - jej poziom przygotowania do zawodu i alianse wewnatrzfirmowe
  • kadra pracownicza
  • charakter realizowanych zadań
  • stosunek do partnerów biznesowych i do klientów
  • skuteczność logistyczna
  • bezpieczeństwo osobiste pracowników
  • bezpieczeństwo prawne kontrahentów
  • struktura i komfort biura
  • inne

Doświadczenie rynkowe i wiedza, same nie wystarczą do szybkiego osiagnięcia sukcesu na skomplikowanym rynku

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Powrót do treści | Wróć do menu głównego