Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

Outsourcing

Wsparcie branzowe > Wsparcie srodowiskowe

Definicje

Outsourcing

Dla większości menedżerów, outsourcing kojarzy się z tym, żeby było taniej niż teraz. Chociaż nie jest to jedyna przesłanka do stosowania tego mechanizmu w firmach, to łatwość z jaką firmy outsourcingowe realizują powierzone im zadania, jest naprawdę imponująca.

Liczba firm outsourcingowych stale rośnie, firmy te są w stanie, w efektywny sposób wykonywać rozmaite, coraz bardziej skomplikowane zadania, a zleceniodawcy cieszą się z właściwej lub nawet przyspieszonej formuły realizacji planów, a także większej elastyczności, w zakresie uruchamiania w szybkim tempie nowych projektów, lub zamykania w trakcie tych, które okazują się być mało efektywne, i robią to bez specjalnych strat. Centra BPO (
business proces operation), jako wynalazek przełomu XX i XXI wieku, coraz łatwej wpisują się w krajobraz działań firm produkcyjnych, handlowych i usługowych.




Powrót do treści | Wróć do menu głównego