Customer Care - kulisy obslugi klienta. zebrane w jednym miejscu informacje dotyczace obszaru klienta pomoga w lepszym zrozumieniu zjawisk biznesowych zarowno menedzerom jak i personelowi operatorskiemu. Zapraszamy do wspolpracy


Idź do treści

pomoc branzowa

Wsparcie branzowe > Wsparcie srodowiskowe

Pomoc

Wspólczesnie zarzadzanie organizacjami majacymi zarówno charakter organizacji gospodarczych, spolecznych, politycznych, technicznych zalezy w bardzo duzym stopniu od tego kto, posiadajacy specyficzne cechy charakteru, w organizacji nastawionej na konkretne cele i mogacej rozwijac się w organiczonym spektrum dzialanosci, pelni decyzyjne i wykonawcze funkcje. Z reguły wiadomo, ze nic nie wiadomo... Nalezy te tendencje rozpoznac i dostosowac orrganizację do posiadanych rzeczywistych zasobów. Samodzielne działanie , prowadzone w tym kierunku staje sie zwyklą strata czasu, gdyz nie pozwala skupic sie na tzw. core bussinessie. Wystarczy wowczas zaprosic do wspołpracy specjalistów, którzy w relatywnie krótkim czasie pomoga w sposób efektywny w rozpoznaniu potrzeb i zagrozen w organizacji. Korzystanie z doradców staje sie najtansza formą rozwijania biznesu.

Wpółczesne firmy potrzebują zrożnicowanej pomocy, zarówno na poziomie strategicznym (pomoc dla włascicieli, CEO i pozostalej kadry zarzadzajacej) jak i operacyjnym ( menedzerowie pionów, działów i innych k.o.). Portal ten powstał głównie po to, by wskazać idee, firmy, ludzi oraza narzedzia, które moga ułatwic działanie operacyjne. Na jego łamach bardzo łatwo bedzie odszukać potrzebne informacje w nastepujących dziedzinach:

Poniżej znajduje sie lista kategorii, w ramach których ( choc nie tylko w ramach tych kategorii) świadczymy wsparcie naszych uzytkowników

rekrutacja personelu
rekrutacja menedzerów
rekrutacja ekspertów
obsługa bazodanowa
ochrona danych osobowych

narzedzia klacy contact center
narzedzia klasy CRM
narzedzia klasy E-learning
narzedzia klasy Workflow
inne
narzedzia z obszaru cc

szkolenia narzedziowe
szkolenia personelu
szkolenia zarzadzania biezacego
szkolenia zarzadzania przez cele
szkolenia z zagadnien prawnych

audyty prowadzonych działań
szkolenia zarzadzania projektami
wdrozania nowych działalnosci
efektywność działan cust-care
kultura osobista, savoir vivre

Wybierz kategorię, w obszarze ktorej poszukujesz informacji i wsparcia, a my skontaktujemy specjaliste rekomendowanego przez nas z Toba w ciagu 48h. Jeżeli chcesz mieć wpływ na wybór specjalisty, zaznacz w opisie , ze oczekujesz wiecej niz jednej propozycji


Powrót do treści | Wróć do menu głównego